پنکه های آبی, پنکه های مه پاش

چرا سیستم مه پاش در رستوران ها لازم است؟

مه پاش|پنکه مه پاش

یکی از بارزترین کاربردهای سیستم های فن مه پاش در قسمت ناهار خوری رستوران است. هنگامی که میزهای رستوران ها شلوغ باشد، رستوران ها شکوفا می شوند ودرآمد بیشتری خواهند داشت. گسترش مناطق ناهار خوری از داخل رستوران  به خارج از آن  در روزهای گرمتر باعث می شود رستوران ها و سایر خدمات غذایی یک پایگاه درآمد ثابت داشته باشندچراکه فضای داخلی از نظر ظاهری چیزی زیادی در داخل رستوران برای عرضه ندارد. اضافه کردن سیستم های مه پاش رستوران راهی عالی برای تحقق این هدف است.

صرف نظر از آب و هوا گرم تابستان، میتوانید میزهای خود را هم در داخل  و هم در خارج از رستوران بچینید.

راه حل برای ماه های گرم ، سیستم های مه پاش در مناطق ناهار خوری رستوران ها است تا به خنک شدن محیط کمک کند و در مواقعی که داشتن فضای ناهار خوری در فصل تابستان غیرممکن بنظر می آمد ، با سیستم مه پاش امکان پذیرایی درقسمت بیرونی رستوران در فضای باز فراهم شده است.

سیستم  مه پاش راه مناسبی برای کمک به اسکان افراد سیگاری در مناطق غیر از ناهار خوری  داخلی است. بدین صورت آنها می توانند هم براحتی از غذایشان لذت ببرند وهم سیگارشان را استفاده نمایند.

تهویه رستوران ها

سرپا نگه داشتن رستوران خود برای داشتن جریان درآمد ثابت در طول سال می تواند یک چالش باشد. سیرصعودی و نزولی رستوران ها در محدوده ساعات  “شلوغی” و “زمان مرده یا خلوتی” قرار دارد. استفاده از سیستم های مه پاش قادر به افزایش و حتی حفظ درآمد شما در ساعات شلوغی می باشد .در ضمن با بیان ظریفی به  میهمانان خود می گوید که ما همه جزئیات راحتی شما را با دقت در نظر گرفته ایم. به شما یقین می دهم که از مناطقی که برای  سیگار کشیدن افراد درنظر گرفته اید، استقبال خواهند کرد و جمعیت عبوری از درب رستوران شما به راحتی جذب  رستوران شما می شوند.

چالش: حفظ مشتری در هوای گرم با داشتن سیستم مه پاش و بازگشت سرمایه

در حالی که آمار و تجزیه و تحلیل ها از مؤلفه های مهم درک موفقیت رستوران شما بحساب می آیند .اما این آمار و ارقام نمی توانند سطح راحتی و آسانی را که یک مهمان از آن لذت می برد ،را  تعیین کنند یا احساس آرامش کنند. اعداد می توانند نحوه عملکرد میزبانی شما را ارزیابی ودر جدول درآمد واردکنند ، اما آنها همیشه نمی توانند توجه به نیازهای مشتریان را رتبه بندی کنند. درسالهای اخیر بررسی های متفاوتی انجام شده است. که فضای بیرونی رستوران ها در روزهای خیلی گرم بی استفاده است. در تصویر زیر می توانید ببینید،وقتی هوای یک رستوران در یک روز گرم 35 درجه است، درداخل چیزی حدود 23 درجه می باشد. پس مشتریان ترجیح می دهند،داخل رستوران بمانند.این درحالی است که لذت خوردن  غذا در تابستان به بیرون بودن آن می باشد.

معرفی پنکه های مه پاش

معرفی پنکه های مه پاش

توجه داشته باشید مشتریان وفادار و آنهایی که برمی گردند، یک منبع مهم درآمد ثابت برای یک رستوران هستند. ولی این به سادگی میسر نیست.مشتریان شما فقط هنگامی به رستوران شما دوبار باز خواهند گشت که تجربه ای استثنایی داشته باشند.

مردم به عنوان روشی برای درمان خود غذا می خورند.نه فقط برای سیر شدن شکم،و به همین دلیل ،مشتری از لحظه ورود، از ابتدا تا انتها باید تجربه لذت بخشی را داشته باشد. فضای کلی رستوران شما بخش  عظیمی از راحتی مهمان است. غذا و خدمات می تواند یکی از قسمت رستوران شما باشد ، ولی اگر یک مهمان از نظر جسمی احساس راحتی نکند ، تمام تلاش شما برای درست کردن غذای خوب از بین خواهد رفت. این مشکل در ماه های تابستان تشدید می شود که درجه حرارت خیلی گرم است و باعث می شود ناهار خوری  فضای باز بیرون لذت بخش شود. مردم عاشق غذا خوردن در فضای باز هستند ، اما اگر بدانند خیلی گرم هستند ، روی صندلی های بیرون از رستوران نخواهند نشست.

سیستم های مه پاش رستوران به منظور بهبود قسمت های  ناهار خوری بیرون از رستوران شما طراحی شده است. آنها در ماه های گرم سال ، فضای خنک تری را با مه ایجاد می کنند و می توانند جمعیت وارد شده به رستوران شما را افزایش دهند ، ظرفیت شما را افزایش دهند و در تمام طول سال محیط شما را تقویت کنند. با در نظر گرفتن آخرین تکنولوژی جدید ، به مشتریان خود کمک کنید که بهترین تجربه ممکن را در رستوران شما داشته باشند.

پنکه مه پاش برای رستوران

پنکه مه پاش برای رستوران

با نگرانی در مورد مصرف انرژی ، مصرف آب و تغییرات آب و هوایی ، بیشتر و بیشتر افراد به دنبال راه های بهتر و کارآمد تر برای خنک کننده در روزهای گرم تابستان هستند. یکی از گزینه هایی که محبوبیت بیشتری این روزها پیدا کرده است . سیستم مه پاش فضای باز است. اگر تابستان در یک پارک تفریحی بوده اید یا از اقلیم های گرم تر بازدید کرده اید ، احتمالاً در برخی از مواقع با سیستم مه پاش برخورد کرده اید. در پارک ها ، مراکز خرید هوای آزاد و سایر مکان های شلوغ عمومی ، مه پاش ها  معمولاً به شکل برج های بزرگی شکل می گیرند که مه را در میان جمعیت عبور می دهند. رستوران ها و سالن هایی که دارای صندلی بیرون رستوران هستند ، تمایل دارند از سیستم مه پاش سقفی استفاده کنند که به راحتی در بین گیاهان یا در پشت سایر دکورهای بیرونی موجود در رستوران مخفی می شوند.

چگونه مه پاش شما را خنک می کند

هنگامی که مولکول های آب در هوا تبخیر می شوند ، آب از  مایع به حالت گاز تغییر می کند. برای کمک به این فرآیند تغییر آب از  مایع به  گاز  ، مقدار مشخصی از انرژی یا گرما لازم است – بنابراین ، تبخیر و افزایش دمای محیط اطراف منطقه مه پاش باعث ، این می شود،هوای اطراف خنک شود.

این در واقع به همان روشی است که بدن شما خنک می شود. عرق می کنید ، عرق تبخیر می شود و دمای بدن شما پایین می آید. در صورت نصب و استفاده صحیح ، سیستم های خنک کننده مه پاش می توانند بسته به راندمان سیستم مه پاش ، رطوبت نسبی و دمای محیط ، دمای را تا 1- درجه سانتی گراد کاهش دهید.

مزایای سیتم مه پاش در رستوران ها

  • رطوبت متعادل
  • خنک کننده دما
  •  تهویه و جریان هوا را افزایش می دهد
  • ماندگاری طولانی ، توزیع بهینه
  • ذرات گرد و غبار و باکتریهای ناسالم را به حداقل می رساند
  • تکثیر نهال های سالم ، خاک و رشد گیاه در قسمت مه پاش
  • بهره وری با انرژی
  • راه حل  مقرون به صرفه

برای خرید و مشاوره سیتم مه پاش می توانید با مشاورین ما در تماس باشید. برای تماس کلیک کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *